JIHAA

Tjaaaaaa blöggen! ♥
Idag började vi 20 över 9, så det var nice. Men att gå dit i snöoväder var väl sådär, gaash det har snöat hela dagen ? Fast det är rätt mysigt ändån ;) På svenskan kollade vi på Patrik 1,5 det är verkligen toppenbra att vi alltid kollar film på svenskan (y) Efter skolan åkte jag till gymmet med pappa och Emma, skulle egentligen spunnit med min mor, men jag fick inte så jag gymmade ist, rätt stolt faktiskt! Men om jag ska uttrycka mig rätt nu så är jag bokstavligen död i armarna...och jag lär ju vara ännu mer död imorgon när jag vaknar, hähä.


hihihiihi var bara tvungen, 2 år sen x)



Kommentarer
Postat av: vendela

gud små ;O<3

2010-11-27 @ 16:31:42
URL: http://lovelytimes.webblogg.se/
Postat av: Anonym

2010-11-28 @ 17:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0