godag godag godag

Igår var jag med donika & petra och så träffade vi erik och bill hemma hos erik. vi spelade nåt poker spel som ingen typ fattade men när vi äntligen förstod hur det gick till så bytte vi spel. haha lite knasigt sådära. Sen spelade vi gitarr och sjöng lite, det var roligt. (och snart kommer jag få micken som emma har med sitt band. Så då kan jag ha den i mitt rum. wihooo)

Idag iallafall så har jag varit med moa i täby, vi har haft det superdupermegabra! Lite shopping blev det idag med. Åh I love it! Tack för idag mois! Snart ska jag till henne så ska vi ta tåget till några av hennes killkompisar, kul kul! Måste skynda mig nu. skriver kanske när jag kommer hem. puss! :)


moa är fett sniiiiiiggggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0