HIHIHI NAMNSDAG!

hejhejhejhejhejhejhej! Igår hade jag namnsdag, kul va ? haha nä (a)
men jag fick en liten present på morgonen faktiskt, hihiih. Har varit i skolan idag som vanligt, låååång dag. Gick till halv 4. Hade matteprov också, men jag tror att det gick bra, eller det kändes bra iallafall. Sitter här och lyssnar på väldigt bra musik. Vi fick saft & bullar idag på mentorstiden, bara för att vi är så gulliga! Imorgon är det fredag. Visste ni det ? Hähääh, såhäääär skönt med helg säger jag bara. Men det finns bara ett minus med detta, och det är att vi ska åka skridskor på gympan?! OMG, kul för de som får se mig åka. Eller om jag äns kan åka ? BUT I WILL TRY! :D


sweeeeet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0