OMG ETT INLÄGG!!!!!!!

Imorgon åker jag till öland. FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTT KUUUUUUUUUUL! hehe. Fast längtar till skolan börjar, tills man får in vanliga rutiner och så. Saknar att gå upp tidigt och ha långa skoldagar :( Anyway, det får väl gå. Bara någon månad kvar tills vi börjar igen. Nu tänker ni säkert: är hon helt bakom flötet ? svaret på den tanken är rätt så enkel faktiskt. JAG DRIVER! hoho jättekul var det. Season (skriver det på engelska för vet inte om det stavas med E eller Ä på svenska) 3 av OC väntar. OMG måste se!!!!!!!!!!! Hejdå! vi ses :) KANSKE! <3


Den här killen frågade om jag ville gå på dejt på fredag. Jag svarade ja. BRA/DÅLIGT ?

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahah du ÖNSKAR han frågade ;) <3

2011-07-09 @ 01:05:18
URL: http://lindasbeautystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0