SOLA BADA LALALA

halojsan människor, underbart väder! awesome säger jag bara. Dagen idag.. måndag, vi var på NOVA med klassen och kollade på någon teater som var sämst, det var verklingen hemskt hur dålig den var! Haha. När jag ändå var nere i centrum så gick jag till hairstyle och bokade klipptid, så det är bokat och klart. Imorgon smäller det! Oj, det lät som typ värsta grejen skulle hända men jag ska bara klippa mig och jag är lite nervös för att det ska bli dåligt. Meeeen vi får se hur det blir. Blogg.se funkade inte igår, så det är därför inga inlägg har publicerats. Första doppet idag i Petras pool, 16 grader. Ihhhhh, det var sjukt kallt. NU HÖR JAG GLASSBILEN!!!!


sommar 2010,


Kommentarer
Postat av: Linda

dom på hairstyle är jättebra, klipper mig alltid hos steffanie där! :)<3

2011-05-09 @ 23:21:45
URL: http://lindasbeautystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0