LÖRDAGS

Kvällen igår blev lite tokig. Middag hemma med grannfolket. Det var trevligt faktiskt. Bättre än vad jag hade förväntat mig. Planerna var att jag skulle träffa Linda och Petra efter middagen. Men då ringde Moa mig och frågade om jag ville träffa henne, Erik och Niklas och då tänkte jag men då kan ju allihopa träffas. Men jag fick inte tag på Petra och Linda. Jag ringde på alla möjliga nummer och jag lyckades till och med ringa petras pappa :$ Jag fick lite dåligt samvete sen, för jag hade ju bestämt att jag skulle träffa Linda och Petra.

När jag mötte Moa stötte vi på två transor, vilket visade sig att det var niklas och erik. Hahaha det var så jävla roligt! Dom gjorde min kväll alltså! Senare gick vi hem till mig och hade det lite mysigt!









Där fick ni några bilder från kvällen. Det var länge sen va? haha, men ska bli bättre! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0