THE WEEEEKEEEEND

Denna helgen har gått hur snabbt som helst. I fredags var jag hemma och bara tog det lungt. I lördags spelade jag match med damlaget, vilket inte gick superbra. Laget vi mötte hade vunnit gothia osv. så det kan man väl ändå till en viss del förstå varför det inte gick jättebra. Efter matchen skyndade jag mig hem och slängde mig i duschen, sedan mötte jag Moa vid ormsta så åkte vi hem till Victor där Niklas och Batte också var. Very funny! HÄNDELSE: vi smakade på en av de 20 starkaste såserna i hela världen. OMFG vad det brann i munnen! OCH magen. Jag trodde att magsyran skulle brinna upp, helt seriöst. Haha det var hemsk men kul. Vi är lite smågalna sådär ;)
Match tidigt idag och det sved fortfarande i mina läppar efter såsen. Vi vann iallafall - 3 poäng!
Nu ska jag gå ner och hjälpa till med maten. Peaceouuuuuut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0