DAG 1 - BESKRIVA MIG SJÄLV

Jag heter Fanny Adolfsson, vi ska nog inte rabbla upp alla mina mellannamn, hehe.  
Jag är 13 år, 1.63 cm lång, och fyller år den 20 november. Just nu är jag mörkhårig, men min naturliga hårfärg är ljusblond. Om jag ska beskriva mig själv så är jag nog rätt tävlingsinriktad, jag vill alltid vinna! Mina intressen är att spela fotboll, spela gitarr, fotografera, ha kul och träffa kompisar. Jag är väl lite sådär småknasig, garvar åt det mesta! Oftast glad, fast när jag inte är på humör då är jag verkligen astråkig, säger typ ingenting och är bara sådär trist. Men som sagt, jag är nästan alltid glad. Jag gillar inte läsk, fast jag dricker det ändå. Jag bär nästan aldrig jeans, jag verkligen avskyr att ha på mig de. Jeans är typ det snyggaste som finns men nej, jag kan inte ha på mig det. Jag passar inte i det och jag trivs inte i det. Haha, så intressant? Jag älskar musik! jag är en allätare, alltså jag lyssnar på iprincip allt. Fast mest rock! Jag älskar mysiga saker, tex äta godis och kolla på film! 

 


Kommentarer
Postat av: iPetra

hahaha älska bilden ♥

2010-12-05 @ 21:04:36
Postat av: Hugo

2010-12-12 @ 01:10:01
Postat av: Hugo

(fast mest av allt gillar jag att vara med Hugo :D)ska det stå

2010-12-12 @ 01:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0