GLAD I KROPPEN

Hej på er! Jag har varit FETT duktigt idag. Lyssna!
Jag vaknade vid 11, chillade. Asnice, lördag yääää. Sen tog jag tag i mitt rum, dammsugade & massa. (Klapp på axeln) sedan åkte jag till Hammarbacken och kollade på när veeeendeelaaa hade innebandymatch. Hann bara träffa henne alldeles för kort tid efteråt, så ikväll när die familie ska till sollentuna på middag kanske jag åker till henne. Hoppas jag får! Nuuu har jag städat badrummet, jag är duktig alltså. Känner att jag har FETT snygg outfit på mig, vill visa er men det är jag för lat för...............
PUSSOCHHEJDÅ <3

ROLIG BILD VAAAAAAAAAAAAAAA :D:D::D::DD:::D

Kommentarer
Postat av: petra

kul vaaaaa? :DDDD

2011-02-13 @ 18:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0