BEETHOVEN ÄR EN LEGEND

hoppas ni kände ironin i rubriken...ja här sitter jag i min ensamhet och försöker plugga in musikhistoria. Allt från Vivaldi till Bach till Händel till Mozart till Beethoven till Brahms till Schumann till Chopin till Grieg till Stravinsky till Strauss osv. Där fick ni en liten inblick på saken. Jag vet fan inte hur det kommer gå imorgon på provet. Har pluggat och försökt nu några timmar så jag skiter i de nu. Så himla viktigt kan det väl inte vara. Inte för mig iallafall :) Pappa gjorde världens godaste mat ikväll, så min mage är KOMPAKT nu. Härom dagen fick jag förfrågan om att spela cup i västerås med F16 (95orna) men jag tackade nej. Och nu fick jag höra av Linnea att de vunnit hela cupen. Vad grymt, grattis!

 
 pampigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0