DAY 6 - MIN DAG

Idag vaknade jag inte av alarmet, jag försov mig :$ Så när Linnea kom till mig på morgonen öppnade mamma som en galning och sprang runt och ropade på mig att jag skulle vakna, haha. Men jag hann med halva första lektionen iaf. Vi har haft 2 prov idag, PRECIS EFTER VARANDRA! så när man precis skrivit klart tyskaprovet ska man skynda sig till NOn och göra prov där. Trots det så kändes det faktsikt jättebra på båda proven! Sista lektionen var gympa. Vi värmde upp med att dansa folkdans, haha nej men sån där tråkig dans ni vet ? Fast det var jävligt kul med tanke på att alla killarna har så jäkla dåligt taktsinne, så garvade som fan hela tiden! Vi fick pannkakor i skolan (haha, random) Hanna vann på att äta mest? haha yää grattis Hanna! Sen fick Hugo mens på lunchen.. eller aahh han spillde sylt på brallerna på ett lite olämpligt ställe x) När jag kom hem från plugget tog jag en dush, och nu har jag precis ätit. Ska snart till NOVA. 
Hoppas ni alla haft en bra dag allihopa, freeeeedag idag vet ni va ? :D  


normala brudar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0