DAY 7 - BÄSTE VÄN

Vendela är min bästavän! Vi har känt varandra hela livet. Vi har alltid kul när vi träffas och hon är verkligen bäst! Hon finns alltid där, jag vet att jag har henne där och det hoppas jag verkligen att jag alltid kommer ha. Vi hör ihop på nåt sätt, vi har samma humor men olika personligheter. Men det är därför vi passar så bra! Vi har hur många minnen som helst, och fler ska dom bli har jag bestämt.
Vendela är den som jag kan lita på mest, jag älskar dig bästavän ♥






så söööööööt


Kommentarer
Postat av: vendela

ååååååå fanny det kommer bli fler minnen, det lovar jag !

ÄLSKAR dig meeed !<3<3

2010-12-12 @ 19:47:48
URL: http://lovelytimes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0