Jag är inte mycket att titta på.

Hejsan folket!

Nu sitter här och lyssnar på en låt.. låten är bra.. jätte bra faktiskt.. för .. det .. är.. HÅÅÅKAN :D
Underbara lilla gubben med underbar musik.
Okej.. hehe.. har glömt att skriva att det är lill-Hanna som skriver. Men nu vet ni det :) För er som vill veta kan jag skriva planeringen för veckan.. eller jag, det 4 dagar som är kvar :)

Måndag: Plugg, ridning
Tisdag: Jobbade i stallet
Onsdag: åkte till HÖÖKS med mamma, plugg
Torsdag : funtar på att tvinga Fanny att hänga med mig.
Fredag : Stallet tror jag.
Lördag: Kanske dra hem till Fanny och gratta henne för hon blir stor flicka då :) Sen upp till stallet och va spöke på spök-kvällen. Typ sitta i en skog och skrämma små barn.. stackarna!
Söndag: Tävling i Bogesund

Sådär ja! Nu ska jag fortsätta att lyssna på underbara lilla gubben.
Ha det grymt!





Håkan Hellström - Jag vet vilken dy hon varit i                               vacker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0