Arne

Shabaaaa,

Jag heter Hanni bananniii, jag tar nu över den har bloggen eftersom Fanny har avlidigt.
Haha, jag skojade bara! Fanny lever tror jag ? eller hon byter typ om till fotbolls kläder.
Men jag kände för att blogga lite eftersom jag inte gjort det på ett tag.
Vi har iallfall övat på ett språk som heter tyska, och det språket är jag och Fanny inte så välldans bra på.
Eller iallafall inte de 30 glosor vi har i läxa till imorgon :D (y)
Men vi har käkat bullar också, det var ganska så supernajs.
Haha, angående rubriken så fråga inte. Jag bara kände för lite Arne-bloggning :)
Nej nu ska vi snart cykla till Fannys träning, eller jag ska hem.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0