MINA BEEEEEN

Förlåt för dålig bloggning, mitt humör igår var ingen vidare. Jag vaknade på fel sida och allt bara sket sig. Men idag är det mycket bättre! Idrotten idag var sjukt kul. Är faktiskt rätt så stolt över mig själv som stod 90 grader mot väggen i 11 minuter och 5 sekunder. Herregud vad jobbigt det var! Julia den jäveln stod 20 sekunder längre och vann. Bajs på henne! Men jävligt nöjd är jag iallafall. Mina ben gör jävligt ont nu också minst sagt. Men ikväll blir det fotboll, då kör vi igen dårå! Nu måste jag plugga röven av mig för har 2 prov imorgon. Puuuuussheeej!


eftersom jag inte har någon bild från idag kan jag upplysa er om att
VI FICK PANNKAKOR I SKOLAN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0