match, 5-1

Hejhej!

Idag vaknade jag upp hos Moa klockan 8 för då var det dags för match. Min började senare så jag begav mig hem och chillade med film och tyvärr så hade vi choklad hemma...så det slank ner i magen också. Jättebra innan fotboll hörrni! Nej. Men lite tur kanske det gav mig ändå. Matchen gick väldigt bra, vi hade ett fint passningsspel och lyckades få in 5 mål. Slutresultatet blev 5-1 till oss! Det var vi verkligen värda. Däremot fick jag gult kort för att jag tydligen gick på motståndaren och inte bollen. Men så var det inte. Det var inte mitt problem att hon var liten och ramlade och skrek: jävla fitta! Visst, jag spelade lite fult men jag gick ändå på bollen och in med kroppen. Spelade inte sista minuterna ifall jag skulle bli utvisad. Men den domaren var fan konstig. Men skit i det, vi vann iallafall och vi ägde ut dom så suck on that biatch! :) Btw, Linnea gjorde hattrick. Stolt över dig krigare! ♥


bilden är från örebro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0