FREEEDAAAG

Hejsan!

Idag är det fredag för er som inte visste det. Åh så gutt! För er som undrar så sitter jag på övervåningen i soffan och ska snart tagga till match. 98orna saknar någon och var tvungna att låna in någon 97a så då får jag hoppa in och spela istället. Jag har ingen aning om vilka vi ska spela mot men det får vi se. Den börjar halv åtta så jag lär komma hem rätt sent. Men det är ju helg så det är lugnt. Får se vad som händer efter matchen. Träningen igår gick fett dåligt, körde oseriöst och aa vetefan vad som hände ;) På tal om någonting annat nudå. Skolan idag var rätt kul. Vi såg på film på svenskan, det handlade om massa "ord" och det var skitkul. Garvade skitmycket! Var i parken med bill, erik och petra förut. snackade massa skit och drack ♥ hello kitty ♥ 
Min snälla syster har varit så gullig att hon har lagat mat till mig nu. Så nu ska jag gå och äta. goodbye!




dagens outfit: jeans, blus/linne, skinnjacka. med en hög tofs med fläta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0